Uw bezoek aan onze kliniek:

In verband met het coronavirus hebben wij, naast alle standaard infectiepreventierichtlijnen, een aantal aanvullende maatregelen genomen. Daardoor kunt u bij ons veilig terecht voor uw behandeling.

Beoordeling gezondheid

• Heeft u Ć©Ć©n of meer van de volgende symptomen: verkouden, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, of koorts? Of heeft u huisgenoot/gezinslid Ć©Ć©n of meer van bovenstaande symptomen of bewezen corona? Neem dan telefonisch contact met ons op om uw afspraak te verzetten.

Om uw afspraak goed te laten verlopen vragen wij u het volgende:

• Kom niet te vroeg, kom niet te laat. Wacht eventueel even in de auto of buiten tot het tijd is.
  • Kom alleen naar onze praktijk. In principe blijft uw eventuele begeleider buiten het pand.
  • HoudĀ altijd 1.5 meter afstand van andere patiĆ«nten. Wij hebben de wachtruimte speciaal hierop ingericht en markeringen op de vloer aangebracht;
  • Desinfecteer bij binnenkomst direct uw handen bij onze desinfectiezuil;
  • Draag bij voorkeur een mondkapje in de wachtruimte.

Wij zorgen voor:

• Een aangepaste wachtkamer met een beperkt aantal mensen in de wachtkamer enĀ waar iedereen op >1,5m van elkaar kan zitten;
  • Mensen met verkoudheidsklachten komen niet naar de kliniek: dit geldt zowel voor patiĆ«nten als medewerkers;
  • Na ieder bezoek desinfecteren wij de deurklinken als aanvulling op onze normale hygiĆ«ne- en infectiepreventiemaatregelen;
  • Wanneer het nodig is zal de assistente u in de behandelkamer vragen uw mond te spoelen met een desinfecterend spoelmiddel.

Wij vertrouwen erop dat u de noodzaak van deze regels inziet en deze in acht neemt.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking,

Team Tandheelkundig Centrum Wilhelminapier

—————————————————————-English version————————————————————-

Your visit at our office:

To prevent transmission of the Covid-19virus as much as possible there are some precautions

Your health

• If you do have any of the following complaint:Ā Fever, sneezing,Ā coughing of if your housemates / family members have one or more Ā symptoms or are infected with Covid-19. Please call us to cancel/reschedule your appointment.

We ask you

• Don’t be early, don’t be late. If you are too early, wait in the car or outside until it is time to arrive for your appointment;
  • If possible, arrive without company to your appointment;
  • Immediately disinfect your hands at our disinfection-column next to the reception;
  • Always keep 1.5 meters distance from other patients, also in the waiting room.

We take care for:

• Limited number of patients in our waiting room. Patients can sit with >1.5m distance from each other;
  • After your visit we disinfect door handles as an extra precaution on top of our regular hygiene and infection-prevention precautions;
  • People Ā (patients and staff members) who has cold complaints do not enter our clinic;
  • When necessary, the assistant in the treatment room will ask you to rinse your mouth with a disinfectant fluid.

Thank you for your cooperation,

Team Tandheelkundig Centrum Wilhelminapier

voor het inplannen van een intake-consult.